Wednesday, August 22

I triple my efforts in the face of adversity.

No one can silence me, I speak a lingua franca
And all brothers and sisters who understand
Don't take a partisan stand
Unless it be from their own mind

I proceed to be what I am naturally
Death to the prisons and the aristocracy
Saying you can't do that, there's the rule of law
But I say that the law is full of flaws

No one can beat me, true to myself whatever else
I was born in a nuclear scare, cold war
Divorce hit me at the worst age of all
Informs my current downfall, so...

Di friends I once had, dem a rush out di place
People used to cluster to me don' know mi face
Hinternet of Babylon bring culture to waste
In the net of people who will not compensate
All the years mi wasted tryin' a mash up di place
Get mi bredren tinking there is more to human race
Yes, violence and downpression, but a promise of grace
Now dem all be wanting pieces of mi breathing space
Love is the answer but so few can find di way
Love come like star den flee to interstellar space
Me and mi kin of Amerindian race
Using metaphors to saturate your mental space
Nah place mi lovers in no trophy case
Nah gonna live in an imaginary place
Nah gonna tolerate accusative case
Nah gon' cede mi chances jus' fi fall into place
Nah gon' treat mi life as a material race
Gwaan and live yuh life in interplanetary waste
Mi more interested in di human face
White or black nah matter as we haffe push di pace
Hard pon di drums as Dr Alban once say
People rather dance and dismiss the negro race
Dance wit no thought pon this wicked disgrace
Bob Marley give I&I a key to reggae grace
White man spread culture dat a kill dem other place
Mingling with heathen gonna kill you wit haste
God no like human being dat tidy up him waste
Jah no like the God who divide up the race
Jah him send God to outer reaches of space
I&I jus love all colors with no spite or haste
Take yuh time brudda, dance pon di floor to di bass
Let the riddim guide you to the girl you muss chase
Let the music move you to the Hilbert space
I mon haffe know what time at mi parking space
Run out of quarter so mi no cyaan park di place
Pardon me a moment but I got to end this blaze
Dis a tribute to di HUMAN race! check it

No man separate what is One
No man curse what Jah bless
Higha man muss battle human ignorance
Babylon system jus' a mek no sense

No pope can silence I&I, mi speak a lingua franca
Like all bredren and sistren who a dance di rub a dubba
Don't tek no partisan stan' unless yuh sobah
Unless it be di one which starts it all ovah

Now me a go live out what is left inside of me
Babylon, promoters of dat aristocracy dem
Still sayin' yuh cyaan do that, yuh boun' fi break di law
But mi say dem laws a full a flaws!

What follow next for da people pon this globe?
What proceed after dem a launch another probe?
What can men of artistry do now to stem disease?
The one dat lead to fortune, fame and greed?

What follow next in a di struggle for di poor?
What mek di ignorant choose try di faith cure?
When smallpox vaccine it a cure dem fi sure
But now mi brain can truly say no more! Yo!

What follow people who refuse dem charge...
What done to people fi a nah thinking large...
What is di price of a Cuban cigar...
And wat di price of spreading human SARS?

What happen a people who refuse to pull dem weight...
What done to populace dem neck-up in dey hate...
What is the motive of the hydrogen bomb...
Email if ya know what going on!

What follow people of di human race.....
(fade)

No comments:

Archived Posts

Search The Meta-Plane